Lidl, Żabka i Freshmarket grały dla WOŚP
Wspólnie z klientami sieć Lidl zebrała 3 mln zł, a Żabka i Freshmarket 650 tys. zł.
Niedzielny finał WOŚP nie oznacza zakończenia wszystkich zbiórek. Można w dalszym ciągu licytować upominki, które Lidl przeznaczył na licytacje. Na portalu aukcje.wosp.org.pl można jeszcze wygrać m.in. szkolenie połączone z degustacją win z ekspertem Winnicy Lidla - Master of Wine - Richardem Bamfield, książki z podpisem Karola Okrasy oraz kolację dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa, przygotowaną przez samego mistrza.
Z kolei dla sieci sklepów Żabka i Freshmarket była to już 19 zbiórka na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Do puszek ustawionych w sklepach przy kasach, klienci wrzucane były datki podczas codziennych zakupów. W sztabie liczącym ponad 4900 sklepów w całej Polsce, dzięki hojności klientów i zaangażowaniu franczyzobiorców Żabki, zebrano prawie 650 tys. zł, które firma przekazała Fundacji podczas 26. Wielkiego Finału. Zbiórka trwała od 8 do 14 stycznia.Oprócz zbiórki pieniędzy prowadzonej w sklepach sieci w całej Polsce, firma Żabka Polska wsparła także wolontariuszy kwestujących w Poznaniu. Do sztabów WOŚP w stolicy Wielkopolski trafiły specjalnie przygotowane kupony. Ochotnicy zbierający datki do puszek podczas Wielkiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mogli napić się ciepłej kawy, herbaty i gorącej czekolady w sklepach Żabka i Freshmarket za 1 grosz.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze