Biedronka promuje kuchnie znad Wisły

18 stycznia br. Biedronka rusza ze specjalną ofertą produktów kuchni polskiej pod hasłem "Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska."

Na półkach sklepów sieci klienci znajdą szeroki wybór produktów typowych dla naszej kuchni, a w folderze tradycyjne przepisy: zrazy naprędce, befsztyk staropolski czy schab nadziewany kapustą. Jak podkreśla sieć, to kolejny przykład promowania rodzimych produktów przez Biedronkę. Sieć współpracuje z ponad 600 polskimi dostawcami, od których w 2017 r. pochodziło 92 proc. wszystkich artykułów dostępnych w ofercie Biedronki.

Regionalne smaki dostępne w całej Polsce

W ofercie „Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska” znalazły się m.in. produkty z linii premium Delikatesy kuchni: kiełbasy, kabanosy, pasztety, pierogi ruskie oraz z kaczką, śliwka kandyzowana w czekoladzie. Ponadto klienci sieci odnajdą także szeroki wybór ryb, takich jak: jesiotr (4,49 zł/100g), śledzie (1,49 zł/100g), szczupak (3,69 zł/100g) czy sandacz (4,49 zł/100g).

Oferta Biedronki podkreślać będzie także bogactwo smaków charakterystycznych dla poszczególnych regionów kraju. Dzięki skali sieci, liczącej ponad 2820 sklepów, klienci w całej Polsce będą mogli spróbować wiodących produktów lokalnych, np. twarogu półtłustego włoszczowskiego 1 kg (9,99 zł/opak.) czy serka wiejskiego Krasnystaw, Włoszczowa lub z Mlekovity 200 g za 1,59 zł/opak.

Sieć wprowadzi jeszcze więcej lokalnych specjałów w sklepach zlokalizowanych w danym regionie. Wśród nich będą masła, twarogi, gziki i majonezy. Przykładowo w kętrzyńskich Biedronkach dostępny będzie Majonez stołowy kętrzyński 460 g, a na południu Polski będzie można nabyć masło ekstra Czeladzkie od czeladników Polmlek. 

Ostatnio premier Mateusz Morawiecki apelował do zagranicznych sieci handlowych, aby te promowały polskie produkty. Swoją odpowiedź na ten apel upublicznił Lidl. Teraz, jak widać, nie wprost, ale jednak odpowiada również i Jeronimo Martins, operator sieci Biedronka. O sprawie pisaliśmy tu:

https://handelextra.pl/artykuly/207233,morawiecki-w-mlekovicie-apelowal-do-sieci

https://handelextra.pl/artykuly/207261,lidl-odpowia-morawieckiemu

 

Ilona Mrozowska 2814 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }