Anna Lewandowska ambasadorką Kingi Pienińskiej

Sportsmenka, trenerka, motywatorka, specjalista do spraw żywienia oraz młoda mama wraz z marką będzie promować zdrowy styl życia.

- Chcieliśmy, aby Kingę Pienińską promowała osoba, którą Polacy kojarzą z dobrym stylem i zdrowym odżywianiem. Zależało nam, żeby była to kobieta aktywna, znana z bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania. Kiedy już nazwaliśmy te cechy, wybór Anny Lewandowskiej okazał się naturalny. Pozostało nam tyko dać Annie okazję, żeby mogła przekonać się o smaku i jakości naszej wody. Cieszymy się, że Kinga Pienińska przypadła jej do gustu - mówi Agnieszka Supińska, rzecznik prasowy producenta wody Kinga Pienińska.

Współpraca Anny Lewandowskiej z producentem wody zaplanowana jest długofalowo i obejmować będzie kampanię telewizyjną, działania PR oraz inne formy aktywności, związane z promocją zdrowego stylu życia i odżywiania całej rodziny. Wizerunek Anny Lewandowskiej znajdzie się także na opakowaniach produktów marki.

Kinga Pienińska to naturalna woda mineralna, która nie jest poddawana tzw. uzdatnianiu, czyli trafia wprost ze źródła do butelki. Dzięki temu zachowuje pierwotną czystość i naturalne bogactwo minerałów. Kinga Pienińska wydobywana jest w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego, a jej smak był wielokrotnie nagradzany przez międzynarodowe jury sommelierskie.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.