Grupa Chorten stawia na nowe kierunki rozwoju

W 2018 r. spółka chce mocno postawić m.in. na województwo świętokrzyskie, gdzie obecnie współpracuje już z nią prawie 50 placówek handlowych.

- W tym roku chcielibyśmy mocno postawić na ekspansję nie tylko w centralnej Polsce, ale też w rejonach bardziej odległych od naszej siedziby, bo w najbliższym otoczeniu jesteśmy już bardzo mocno obecni i rozpoznawalni. Ważnym kierunkiem będzie na pewno południe kraju – zapowiada Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Dwa nowe punkty, z prawie 50 w Świętokrzyskim, to sklepy o charakterze monopolowym - działające pod szyldem Prohibicja-Imperium Alkoholi.

W minionym roku Grupa Chorten zrzeszająca sklepy z polskim kapitałem przekroczyła 1200 punktów, które działają na obszarze 9 województw, przy czym 50 z nich weszło pod zupełnie nowy koncept dla małych sklepów - Sasanka. Pierwsza połowa 2018 roku to już 15 nowych umów z detalistami, którzy korzystać będą z umów handlowych z producentami i dystrybutorami wynegocjowanymi przez Chorten.

Wśród nowych placówek pod logo z drzewkiem działać będą sklepy z województwa podlaskiego, skąd wywodzi się Grupa Chorten, a także mazowieckiego, łódzkiego, warmińsko-mazurskiego oraz świętokrzyskiego. Z tego ostatniego regionu do grupy wchodzą właśnie trzy nowe sklepy.

Obecnie najwięcej punktów w Polskiej Grupie Sklepów Spożywczych Chorten jest na terenie województwa mazowieckiego, drugim zaś regionem jest Podlaskie.

Joanna Hamdan 6557 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }