Hoop Polska. Nestea

Powrót do esencji.

Prostota i autentyczność – to wyróżniki nowej wersji Nestea – kultowego napoju doskonale znanego zwolennikom herbacianego orzeźwienia na całym świecie.

Powrót do esencji, to powrót do źródeł najwyższej jakości i doskonałego smaku. W udoskonalonej recepturze, której siłą jest prostota naturalnych składników, nie ma miejsca na konserwanty, sztuczne barwniki, czy aromaty.

Nestea to orzeźwiająca mrożona herbata, która powstaje ze starannie wyselekcjonowanych składników. Bazową składową receptury napoju są liście herbaty pochodzące z regionu Nilgiri w Indiach, słynącego z aromatycznej herbaty najwyższej jakości. To dzięki nim Nestea wyróżnia intensywny, herbaciany smak.

Dzięki partnerstwu z Rainforest Alliance, Nestea jest w stanie zagwarantować, że herbata, używana do produkcji napoju w 100% pochodzi z upraw certyfikowanych zgodnie ze standardami dotyczącymi równowagi środowiskowej, społecznej i ekonomicznej.

Dodatkowo, nowa Nestea została zamknięta w butelce opatrzonej etykietą, zaprojektowaną w atrakcyjnym designie, zapewniającym doskonałą identyfikację produktu i jego wysoką wyróżnialność na półce. Głównym atrybutem nowego designu Nestea jest liść herbaty.

Produkt dostępny będzie w dwóch wariantach opakowań – butelce 1,25 l i 0,5 l oraz czterech smakach: zielona herbata, zielona herbata z limonką i miętą, czarna herbata o smaku brzoskwiniowym i cytrynowym.

Nestea w nowej odsłonie otrzyma wsparcie marketingowe.

Joanna Hamdan 6530 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }