Makro przekazało ponad 3,3 mln kg produktów

Za pośrednictwem Federacji Polskich Banków Żywności trafiły one do osób potrzebujących.

Makro Polska od października 2016 roku współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności – organizacją non-profit, która przeciwdziała marnowaniu i utylizacji żywności. W tym czasie sieć hurtowni przekazała 3,3 mln kg produktów, dzięki czemu udało się ufundować ponad 6,5 mln posiłków dla osób potrzebujących.

Żywność przekazywana jest przez każdą z 29 hal sieci. Następnie poprzez Banki Żywności dystrybuowana jest do organizacji i instytucji społecznych, pomagających osobom żyjącym w niedostatku, m.in.: jadłodajni, świetlic środowiskowych, domów dziecka, ośrodków wychowawczych i wsparcia dla kobiet samotnie wychowujących dzieci, noclegowni i domów dla bezdomnych czy hospicjów.

Makro Polska pod mecenatem Federacji Polskich Banków Żywności prowadzi również akcję "Nie marnuję, pakuję". Projekt adresowany jest do właścicieli lokali gastronomicznych i konsumentów i ma na celu zachęcać ich do pakowania i zabierania nieskończonego posiłku z restauracji.

Współpraca z Federacją Polskich Banków Żywności prowadzona jest przez Makro Polska w ramach strategii zrównoważonego rozwoju, mającej na celu promowanie działań prospołecznych, stałe ograniczenie negatywnego wpływu na ekosystem oraz poszanowanie zasad ochrony środowiska naturalnego.

Joanna Hamdan 5980 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }