Galeria Północna: 3,5 mln klientów w 3,5 miesiąca

Takim wynikiem centrum zamknęło pierwszy kwartał swojej działalności.

Pierwszy od 10 lat tak duży obiekt handlowy w stolicy i jednocześnie pierwszą galerię handlową na Białołęce odwiedziło już prawie 3,5 miliona gości.

Od wrześniowego otwarcia w Galerii Północnej pojawiło się także jedenastu nowych najemców. Segment odzieżowy uzupełniły m.in. marka Levi’s, debiutująca na polskim rynku sieć Pink Woman, multibrandowy butik MM Concept Store oraz Pako Lorente, polski producent odzieży męskiej. Pojawiły się także trzy nowe salony z bielizną i rajstopami – włoskich sieci Calzedonia i Intimissimi oraz polskiej marki Sawren. Sklep Żabka to propozycja dla klientów szukających miejsca na szybkie zakupy spożywcze, zaplecze usługowe uzupełniło zaś stoisko z ofertą telewizji NC+ i punkt Totalizatora Sportowego. W centrum znajduje się także lokal sieci Bierhalle.

Choć Galeria Północna jest już praktycznie w całości wynajęta, nie wyklucza uzupełnienia oferty o nowe marki odzieżowe, sklepy z artykułami dla dzieci czy lokale usługowe.

- Cały czas prowadzimy rozmowy z potencjalnymi najemcami, w zakresie naszych zainteresowań są obecnie m.in. popularne marki odzieżowe oraz sklepy z ofertą dla najmłodszych. Pracujemy także nad rozszerzeniem oferty usług dostępnych w Galerii Północnej o pocztę, szewca czy kolejne lokale z segmentu beauty&SPA. Chcemy dać klientom możliwość zrealizowania wszystkich codziennych spraw w jednym miejscu - mówi Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.

Już w lutym ofertę centrum uzupełni kolejna marka skierowana do modnych panów. Swój pierwszy salon na północy Warszawy otworzy firma Recman, polski producent odzieży męskiej.

Ponadto w Galerii Północnej cyklicznie odbywają się spotkania z postaciami z dziecięcych bajek i gier, imprezy modowe z udziałem blogerów i celebrytów czy atrakcje artystyczne organizowane m.in. we współpracy z Białołęckim Ośrodkiem Kultury i lokalnymi szkołami.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od ponad dekady.

Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ul. Światowida. W ofercie galerii znajduje się ponad 200 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, kino Cinema City i fitness klub Calypso, hipermarket Carrefour, kawiarnie i restauracje, skate park, plenerowa siłownia, place zabaw dla dzieci i ogród na dachu. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 r. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.

Joanna Hamdan 6967 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }