Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Warka Strong wraca na ekrany

15 stycznia rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa z portfolio Grupy Żywiec.

W utrzymanym w klimacie Planety Warka filmie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość.

Warka Strong to piwo o charakterystycznym smaku. Wyróżnia się słodowo-chmielowym smakiem oraz bursztynową barwą. Wyjątkowość piwa jest rezultatem niepowtarzalnej kompozycji dwóch słodów: pilzneńskiego, który nadaje mu charakter piwny i prażonego, który nadaje piwu słodkawy smak oraz bursztynową barwę.

Nowy spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Kreację komunikacji stworzyła agencja Havas Warsaw. Spot zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcja Platige Image. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Joanna Hamdan 5980 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }