Znakomite wyniki Biedronki

W 2017 r. sprzedaż netto grupy Jeronimo Martins, w Polsce operatora Biedronki i drogerii (oraz Aptek) Hebe wyniosła 16,3 mld euro, co oznacza 11,3-proc. wzrost w porównaniu do 2016 r.

Wciąż to Biedronka generuje gro przychodów grupy - w 2017 r. ta największa sieć dyskontów w naszym kraju wygenerowała 11 mld euro przychodów Jeronimo Martins wobec 9,8 mld euro rok wcześniej.

Jak podaje operator, było to możliwe dzięki wykorzystaniu dobrych nastrojów konsumenckich w Polsce, rosnącego popytu, ale przede wszystkim stale urozmaicanego, w tym sezonowego, asortymentu oraz skutecznych kampanii.

W samym w czwartym kwartale 2017 r. Biedronka odnotowała 7,6-proc. wzrost sprzedaży LFL oraz 8,6-proc.  dynamikę w całym roku.

Coraz lepiej na rynku radzą też sobie drogerie Hebe, które solidny wynik sprzedaży - 166 mln euro - odnotowały zwłaszcza w czwartym kwartale napędzając napędzając tym samym 35,6-proc. dynamikę w skali całego roku. 

W 2017 r., podsumowuje operator, powstało 121 nowych sklepów Biedronka i tym samym 2017 r. firma zakończyła łącznie 2 823 lokalizacjami.

Jeśli chodzi o drogerie Hebe, to w 2017 r. Jeronimo Martins otworzył 30 nowych lokalizacji, co oznacza, że na koniec minionego roku było ich w Polsce 182.

Ilona Mrozowska 2769 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }