Aldi skończy modernizację sklepów do lipca

Firma Aldi ma w planach na 2018 r. dalszy rozwój sieci, ale priorytetem są przebudowy obecnych sklepów.

Sieć dyskontów weszła w 2018 r. ze 124 sklepami w całej Polsce. Liczba nowych otwarć będzie się utrzymywać na podobnym poziomie co w latach poprzednich; planowane są otwarcia nowych sklepów zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach województwa dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, śląskiego czy wielkopolskiego. Sieć nie zdradza jeszcze dokładnych terminów otwarć.

Natomiast finalizowana będzie modernizacja sklepów, związana z nadaniem im nowej wizualizacji. Do tej pory odświeżono 48 sklepów sieci, na br. zaplanowano ich 68. Zwykle trwają po kilka dni. Do połowy lipca 2018 r. wszystkie sklepy ALDI zostaną ustandaryzowane zgodnie z nową koncepcją wizualną, zapewnia firma.

Nowy format, dzięki któremu sklepy mają stać się bardziej nowoczesne, przyjazne oraz przestronne, spełniać ma zmieniające się potrzeby klientów i odpowiadać na wymagania rynku.

- Motywem przewodnim konceptu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię Aldi na polskim rynku – podkreśla Agnieszka Barańska, kierownik marketingu sieci Aldi w Polsce.

Sieć Aldi w naszym kraju może pochwalić się również zwiększeniem asortymentu w 2017 r., który został niemal podwojony. Produkty, o które wzbogacono ofertę sklepów to zarówno popularne wśród klientów, ze względu na stosunek jakości do ceny, marki własne Aldi, jak i produkty markowe, już szeroko znane na rynku. Szczególny akcent położono na ofertę świeżą dyskontu. Klienci mogą wybierać aż z 35 rodzajów pieczywa czy ponad 100 rodzajów owoców i warzyw (w tym około 15 bio).

W sierpniu 2017 r. Aldi, który swoją ekspansję w Polsce zaczynał od zachodniej i południowej części kraju, uruchomił trzeci sklep w Warszawie. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, dalsze otwarcia w stolicy są w planach spółki.

- Nasza marka została bardzo dobrze przyjęta przez mieszkańców Warszawy. Z pewnością ze względu na wyróżniający się asortyment i dbałość o stałe udoskonalanie naszej sieci. Zachęciło nas to do rozważenia kolejnych lokalizacji. Obecnie jesteśmy na etapie ich analizy pod kątem inwestycji - podsumowuje Maria Rutkowska, kierownik ekspansji.

Magdalena Weiss 1223 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }