Polomarket w kampanii

Polomarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów.

- Jesteśmy największą polską siecią supermarketów i postanowiliśmy wykorzystać ten atut w naszej komunikacji do klientów - mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie. - Nasza polskość nie podlega dyskusji: sieć została stworzona przez rodzimych przedsiębiorców, dysponujących wyłącznie polskim kapitałem. Współpracujemy z wieloma tutejszymi dostawcami i sprzedajemy ich produkty. Chcemy, żeby nasi klienci byli tego świadomi – podkreśla.

Kampania wizerunkowa będzie trwała rok. Jej głównymi nośnikami będą radio, billboardy, gazetka promocyjna i smsy wysyłane do klientów mających polokartę. Zmieni się też hasło, jakim dotychczas reklamował się Polomarket: „mój ulubiony” zastąpi „polski sklep”.

Polomarket wprowadzi też nowe mechanizmy promocyjne. Zamiast jednej tygodniowej gazetki, klienci będą mieli do dyspozycji trzy tygodniowo: jedną z promocjami na cały tydzień i dwie z ofertą specjalną od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli.

W poprzednich latach operator podkreślał przede wszystkim jakość sprzedawanych produktów, co uważał za swą główną przewagę konkurencyjną. - To się nie zmienia, nadal będziemy sprzedawać towary świeże i ultraświeże najwyższej jakości. Postanowiliśmy to jednak mocniej zaakcentować w naszej najnowszej komunikacji, bo mamy świadomość, że dla naszych klientów jest to jeden z najważniejszych argumentów w momencie wyboru sklepu codziennych zakupów – tłumaczy Krzysztof Szultka.

Oprócz budowania wizerunku Polomarketu, kampania ma też cele czysto biznesowe: zwiększenie liczby transakcji, podniesienie wartości koszyka i uzyskanie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.

Polomarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów. Zaczynała w 1997 r. od 27 sklepów. Dziś liczy ponad 280 sklepów na terenie całej Polski. Miesięcznie odwiedza je prawie 9 mln klientów.

Katarzyna Pierzchała 2225 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }