Nowy e-shop z fantazyjnymi świecami

Czaszki, wieża Eiffla, Pałac Kultury i Nauki, dłoń czy słodkie zwierzątka - to tylko niektóre z projektów świeczek Candellany, które już niedługo będzie można kupić w Polsce w uruchamianym przez firmę sklepie internetowym.

Toruńska marka Candellana, należąca do spółki Youartme, swoje kształtne świece produkuje m.in. dla sławnych zespołów takich jak Ghost, A Perfect Circle, Motorhead, Slayer czy polskiego Behemoth oraz dla znanych korporacji, np. Facebook Inc.

Kontenerami są już wysyłane choćby do USA oraz kilkunastu innych krajów, m.in. Niemiec, Francji, Wlk. Brytanii, Szwajcarii, Szwecji, Czech czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Świece mogą przybrać dowolny, wybrany przez klienta kształt. Mogą być kształtne bezzapachowe lub zapachowe w kształtnych pojemnikach betonowych. Jak zapewnia Marek Kaliński, twórca Candellany, dzięki zastosowaniu druku 3D zgodnie z zasadami „rapid prototyping” oraz oferowaniu możliwości realizacji zamówień indywidualizowanych, firma jest w stanie wyprodukować każdą świecę w dowolnych ilościach.

- Niesamowite jest dla nas to, jak w krótkim czasie nasza praca rozciągnęła się na parę stref czasowych a standardowym językiem korespondencji stał się angielski. Pozytywny oddźwięk z całego świata nas zupełnie zaskoczył – mówi twórca Candellany Marek Kaliński. - Wiemy, że nasze świece to produkt premium i chcemy, by taki pozostał. Dbamy o najwyższej jakości komponenty i wyśrubowaną kontrolę jakości – podkreśla.

Dodaje przy tym, że premium jest także cena - świeczki firmy nie kosztują 5 zł, bo są bardzo czasochłonne i wymagające w wytworzeniu. - W swoich rękach skupiamy całe know-how od projektu, przez prototyp, formę i ostateczne wykonanie świecy. Proces ten jest trudny, ale na efekty warto czekać i klienci z całego świata już o tym wiedzą – uważa Kaliński.

W najbliższym czasie Candellana, dzięki dofinansowaniu z programu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości „Go to Brand”, weźmie udział w światowych targach w Kolonii, Frankfurcie, Nowym Jorku, Paryżu i Dubaju. Firma nie zapomina również o polskich odbiorcach i przygotowuje się do uruchomienia sklepu internetowego.

Katarzyna Pierzchała 1859 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }