Coca-Cola rozstaje się z Robertem Lewandowskim!

Z końcem 2017 r. firma zakończyła wieloletnią współpracę z piłkarzem.

- Z powodu zmiany strategii firmy, także w obszarze wspierania sportu i inicjatyw sportowych, podjęto decyzję o niekontynuowaniu współpracy z Robertem Lewandowskim - tłumaczy Anna Solarek, dyrektor Coca-Cola ds. komunikacji i public affairs.  

Siedmioletni kontrakt z piłkarzem polegał przede wszystkim na wspieraniu działań w obszarze sportu młodzieżowego i turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup, którego Robert Lewandowski był ambasadorem.

Coca-Cola pozostaje jednak cały czas aktywna w obszarze futbolu.

- Firma jest m.in. sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2018, które odbędą się w Rosji. Wydarzeniu będzie towarzyszyć wiele inicjatyw zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym skierowanych do konsumentów i fanów piłki nożnej - dodaje Anna Solarek.

Informacje na temat dalszych planów firmy dotyczących jej zaangażowania w obszar piłki nożnej będą podawane na bieżąco.

Joanna Hamdan 7297 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }