Coca-Cola rozstaje się z Robertem Lewandowskim!
Z końcem 2017 r. firma zakończyła wieloletnią współpracę z piłkarzem.
Siedmioletni kontrakt z piłkarzem polegał przede wszystkim na wspieraniu działań w obszarze sportu młodzieżowego i turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup, którego Robert Lewandowski był ambasadorem.
Coca-Cola pozostaje jednak cały czas aktywna w obszarze futbolu.
- Firma jest m.in. sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2018, które odbędą się w Rosji. Wydarzeniu będzie towarzyszyć wiele inicjatyw zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym skierowanych do konsumentów i fanów piłki nożnej - dodaje Anna Solarek.
Informacje na temat dalszych planów firmy dotyczących jej zaangażowania w obszar piłki nożnej będą podawane na bieżąco.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze