Grupa Chorten poszerza asortyment

Nowością w ofercie marki premium Z Podlaskiej Spiżarni są tradycyjne dania mrożone.

- W tym roku marka Z Podlaskiej Spiżarni poszerzy swoją ofertę o kilkadziesiąt nowych pozycji. Idziemy w stronę wysokiej jakości i tego, co wiąże się z Podlasiem, czyli dobrego smaku i produktów ekologicznych – zapowiada Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Do tej pory jeśli chodzi o gotowe dania mrożone, pod marką Z Podlaskiej Spiżarni dostępne były tradycyjne pyzy z mięsem. Od 18 stycznia do sprzedaży wchodzą premierowo flaki po warszawsku, a od lutego – kartacze.

Zupełnie nowym segmentem dla tego brandu będą produkty ekologiczne.

- W naszej ofercie pojawią się herbaty, produkty zbożowe i przyprawy. Pierwsze produkty eko na sklepowych półkach pojawią się w pierwszym kwartale tego roku – mówi Cezary Szyłak, dyrektor ds. marki Z Podlaskiej Spiżarni.

Grupa Chorten ma już podpisane umowy z wybranymi producentami, którzy będą produkować dla niej nowe pozycje asortymentowe.

Oferta pod marką Z Podlaskiej Spiżarni dostępna jest w wybranych kilkuset z 1200 sklepów Grupy Chorten. Wśród produktów są wędliny premium, przetwory, jaja od kur chowu ściółkowego, mąka, pieczywo i słodkie wypieki.

Joanna Hamdan 6396 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }