Black Energy Drink - Win the Game

W najnowszej kampanii należącej do FoodCare Group marki, wystąpiły zawodniczki Legends Football League.

Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym social media.

Tematem wiodącym kampanii jest Legends Football League (LFL) - kobieca liga futbolową, uosobienie amerykańskiego snu o realizacji marzeń i zwycięstwie, bijąca rekordy popularności i oglądalności w USA i wielu krajach świata. Zawodniczki LFL niosą ze sobą wartości, które wpisane są w DNA marki Black, czyli sport, energię, walkę, szybkość działania, rywalizację i wygraną.

Działania w ramach kampanii 360 ̊ rozpoczęły się w drugiej połowie grudnia. Outdoor został ukierunkowany na siatki wielkoformatowe, billboardy o formacie 6x3 oraz citylighty. Można je oglądać w Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Layouty kampanii dodatkowo uatrakcyjnia fakt wykorzystania wizerunku różnych zawodniczek – oczywiście, ze wspólnym przesłaniem, zachęcającym do udziału w dedykowanym konkursie konsumenckim. Dodatkowo, firma zaktywizowała działania trade’owe, które dostały wsparcie w postaci materiałów POS i gadżetów z wizerunkiem gwiazd LFL.

Działaniom tym towarzyszy limitowana edycja puszek Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r. w opakowaniu, na którym również znalazły się zdjęcia gwiazd LFL wraz z komunikacją konkursową.

Kampania telewizyjna ruszyła 8 stycznia i składa się z 15’’ spotu wizerunkowego oraz billboardów sponsorskich. Kampania nastawiona jest na maksymalne budowanie zasięgów w grupie docelowej. Reklamy emitowane są w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych należących do obu stacji i kanałach tematycznych TVP. Intensywne działania zaplanowano również w Internecie, w tym w social mediach.

Z kolei www.winthegame to adres dedykowanej strony internetowej, na której odbywa się konkurs konsumencki będący uzupełnieniem kampanii. Dzięki zakupowi nawet pojedynczej puszki napoju i wykonaniu zadania na stronie internetowej, uczestnicy będą mieli szansę wygrać 6 podwójnych wyjazdów do USA i zwiedzić kultowe amerykańskie miasta. Nagrodami dodatkowymi są vouchery na wydarzenia meczowe LFL. Konkurs ruszył 1 grudnia 2017 roku i potrwa do 28 lutego 2018 r.

Kampanię w zakresie kreacji spotów TV oraz digitalu (w tym aktywacji konkursowej) przygotowała agencja Red8Digital. Za koncepcję sesji zdjęciowej odpowiada dyrekcja marketingu Food Care, zaś produkcję sesji zdjęciowej zrealizowała agencja A12Team. Fotografem sesji był Marcin Biedroń. KV kampanii i design promocyjnej puszki powstał we współpracy agencji Red8Digital oraz działu marketingu Food Care. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Autorem logotypu wydarzenia Black Energy LFL All-Star Tour jest Paweł Chwedczuk/ProPolska.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }