Danonki uczą dzieci, jak dbać o naturę

Na początku roku ruszyła nowa akcja marki z portfolio Danone.

Na początku stycznia w sklepach pojawią się promocyjne opakowania Danonków, do których dołączone będą magnesy z bohaterem marki – Danonkiem.

Kolekcja edukacyjnych magnesów liczy 10 sztuk. Jej uzbieranie będzie dla dzieci świetną zabawą, natomiast dla rodziców to okazja do wytłumaczenia przedszkolakom, jak ważne jest środowisko naturalne.

Akcję wspierać będzie reklama TV emitowana w stacjach dziecięcych, kampania na Facebooku oraz liczne materiały POS w punktach sprzedaży. By dostarczyć rodzicom pomysłów na ekologiczną edukację dzieci, na stronie www.danonki.pl pojawi się gra edukacyjna nawiązująca do idei kampanii, a w wybranych sklepach dostępne będą książeczki edukacyjne, które klienci będą mogli otrzymać za zakup Danonków.

Za organizację akcji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom, a wsparcie PR zapewniła agencja Alert Media Communications.

Joanna Hamdan 6396 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }