IKEA Centres w Zabrzu z nowymi najemcami

Do grona marek nowego centrum handlowego dołączyły Leopark, Play oraz Makarun.

Leopark to sieć sal zabaw dla dzieci. W sali o powierzchni 670 mkw. znajdą się zjeżdżalnie, strefa armatek pneumatycznych i trampolin oraz inne atrakcje, a dla najmłodszych przewidziano bezpieczną strefę malucha. Wszystkie urządzenia mają atesty i certyfikaty gwarantujące najwyższe bezpieczeństwo i komfort.

Z kolei do strefy gastronomicznej dołączy restauracja Makarun o powierzchni 35 mkw., serwująca dania z makaronu i sałatki.

Kolejnym najemcą została sieć Play, która otworzy salon sprzedaży o powierzchni 55 mkw.

- Cieszymy się, że projekt centrum handlowego w Zabrzu przyciąga najemców. To dzięki unikalnemu konceptowi, który poza funkcją handlową obejmuje też stworzenie zielonej przestrzeni rekreacyjno-rozrywkowej wokół obiektu. Naszym zamysłem jest zaoferowanie mieszkańcom Zabrza przyjaznego miejsca spotkań, oferującego wiele opcji spędzania wolnego czasu. Dlatego w planach mamy m.in. strefę co-workingową, centrum medyczne i skatepark – mówi Dariusz Węglicki, menedżer projektu w IKEA Centres.

Dotychczas umowy najmu na powierzchnię wynoszącą łącznie 20 tys. mkw. podpisały: Castorama, Kino Helios, Martes Sport, Komfort, RTV Euro AGD i operatorzy gastronomiczni: Kuchnia Express Marché, Sevi Kebab, kuchnia orientalna Guty, a także sklep Selene Materace, księgarnia Świat Książki, Cukiernia Sowa, Apteka Europejska, salony optyczne Paris Optique oraz Optyko Mania, Time Trend, Teleakces.com, eSmoking World, Kolporter, biura podróży: Itaka, Rainbow i Sun Way Travel.

IKEA Centres, spółka należąca do Grupy IKEA, od 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Obecnie posiada 44 obiekty zlokalizowane w 15 krajach, które rocznie odwiedza 460 milionów osób. Do 2025 roku w planach spółki jest w sumie 70 lokalizacji. W Polsce IKEA Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie. Obecnie firma przygotowuje się do realizacji inwestycji w Zabrzu.

Joanna Hamdan 7297 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }