Lotte Wedel ma nową agencję PR

Z właścicielem marki E. Wedel rozpoczęła współpracę agencja Walk PR.

Do zadań agencji należą strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz realizacja działań z zakresu influencer relations oraz brand PR, w tym prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji prasowych, warsztatów oraz innych wydarzeń. Walk PR zajmie się również przygotowaniem strategii CSR dla firmy. Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Za realizację działań dla Lotte Wedel odpowiada zespół Olgi Chełchowskiej w składzie: Dominika Pławiak, Piotr Bartha oraz Paulina Brzyska wspierany strategicznie przez Patrycję Otachel.

E.Wedel to czekoladowa marka z ponad ponad 160-letnią historią. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze, jak Ptasie Mleczko, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle i batony. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy Lotte, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948 roku, początkowo specjalizującym się w sektorze gum do żucia. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.

Walk to polska niezależna grupa marketingowa obecna na rynku od 2006 r. Od 2017 r. należy do weCAN, sieci zrzeszającej niezależne agencje reklamowe i domy mediowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Jest również współzałożycielem spółki dedykowanej do zarządzania siecią – weCAN Ltd.

Joanna Hamdan 14027 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.