Nowe standardy wizualne w sklepach Spar

Jaśniejsze blendy nad regałami, większe oznakowania graficzne działów oraz nowe oznakowania tekstowe działów - Spar Polska zmienia standardy wystroju nowych sklepów sieci.

Decyzję poprzedziły testy koncepcji w krakowskich Spar Express przy ul. Stradomskiej i supermarkecie przy ul. Wielickiej. Po pozytywnym odbiorze zarówno przez klientów, jak i franczyzobiorców zapadła decyzja zastosowania nowości dla odświeżanych i nowo otwieranych sklepów.

Finalny kształt zmian elementów wystroju jest wynikiem wspólnej pracy ze Spar International.

W celu optycznego powiększenia przestrzeni sklepu zastosowane zostały jaśniejsze blendy nad regałami. Zwiększone zostały również oznakowania graficzne działów. Zmieniono oznakowanie tekstowe działów poprzez zastosowanie czarnego koloru, dającego większy kontrast z jasną blendą oraz wprowadzenie nowej czcionki, spójnej z linią komunikacji „Moja okolica, mój Spar”. Dodatkowo mocniej wyróżnione zostały tzw. końcówki promocyjne, aby lepiej zwrócić uwagę na te strefy w sklepie.

Przeprowadzane zmiany są kontynuacją modyfikacji strategii wizerunkowej sieci, która rozpoczęła się pod koniec października 2017 r. od wdrożenia nowej komunikacji marketingowej, która ma na celu podkreślenie polskości i dostępności lokalnych produktów oferowanych w sklepach sieci oraz szerokiego asortymentu produktów w niskich cenach, połączonego z wygodą codziennych zakupów. Dedykowane materiały POS nowej linii komunikacji dodatkowo uatrakcyjniać będą także nową wizualizację sklepów sieci.

Spar jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 44 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 13 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.

Spar Polska obchodzi w tym roku 21-lecie istnienia w Polsce, jest obecny na polskim rynku od 1996 r., a od 2010 r. należy do jednej z największych grup dystrybucyjnych w kraju - Grupy Kapitałowej Bać-Pol. Obecnie w sieci jest ponad 25 sklepów. Do 2020 r. Spar planuje rozwinąć sieć do 400 placówek, a w bieżący rok zakończyć z 300 sklepami.

Katarzyna Pierzchała 2098 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }