Reklama Hochland z Anią Guzik powraca

Z początkiem stycznia wystartowała kontynuacja długofalowej kampanii edukacyjnej serów kremowych Hochland z aktorką telewizyjną i teatralną, a także zwolenniczką zdrowego odżywiania.

Celem kampanii z Anną Guzik w roli głównej jest pokazanie, z jakich naturalnych składników powstają sery kremowe Hochland oraz podkreślenie ich wysokiej jakości.

W reklamie Ania odkrywa tajemnicę pysznego smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników zrobiony jest ser Hochland, aby finalnie potwierdzić: test jakości i smaku zaliczony!

W ramach kampanii zostało zaplanowane wsparcie marketingowe w różnych mediach. Reklama telewizyjna dotrze przynajmniej raz do ponad 6 milionów osób, a spoty zajmą łącznie 140 godzin czasu antenowego.

Zaplanowane zostały również liczne działania w Internecie m.in. akcje w kanałach social media (Facebook, Instagram), akcje specjalne z wybranymi portalami internetowymi, influencerami, blogerami i vlogerami.

Jednocześnie ruszyły aktywności reklamowe w prasie fachowej, a także akcje promocyjne w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 7341 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }