Ambitne plany Netto

Zrealizować je ma nowy dyrektor generalny sieci. Z dniem 3 stycznia 2018 r. stanowisko to objął Janusz Stroka (na zdjęciu).

- Janusz Stroke ma duże doświadczenie w branży detalicznej. Nasze plany dotyczące Netto Polska są bardzo ambitne i w związku z tym ważne było znalezienie takiej osoby, która wniesie wiedzę i doświadczenie. Janusz jest Polakiem i dobrze rozumie rodzimą kulturę i rynek, co jest dla nas również bardzo ważne - mówi Michael Loeve, wiceprezes Netto International.

Do głównych zadań nowego dyrektora będzie dalszy rozwój formatu Netto w Polsce - do 2020 r. duńska sieć zamierza otwierać 40 nowych sklepów rocznie.

- Nasza strategia ma na celu inwestowanie w istniejące sklepy, jak również otwarcia nowych placówek. Nie mogę się doczekać  współpracy z zespołem w Motańcu. Wierzę, że razem uda nam się osiągnąć te ambitne plany - mówi Janusz Stroka.

Przypomnijmy, że 31 lipca 2017 r. Kent Fogh Petersen zrezygnował z pełnienia funkcji dyrektora generalnego Netto Polska. W okresie przejściowym firma była tymczasowo zarządzana przez Alana Jensena, obecnie dyrektora IT w Dansk Supermarked Group. 

Sieć dyskontów Netto należy do Dansk Supermarket. W Polsce obecna jest od 22 lat, ma ponad 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.