Zarząd sieci Piotr i Paweł szuka inwestora

Właściciele chcą wzmocnić "potencjał finansowy" sieci.

W krótkim komunikacje zarząd sieci supermarketów pod szyldem Piotr i Paweł poinformował, że jest w trakcie procesu mającego na celu wzmocnienie potencjału finansowego sieci. W tym celu zarząd podjął współpracę z doradcą inwestycyjnym BZ WBK. - Analizujemy możliwe opcje w zakresie pozyskania środków lub pozyskania partnera biznesowego, wraz z którym będziemy mogli, jako sieć  skutecznie konkurować na rynku i dynamicznie  rozwijać markę Piotr i Paweł - czytamy w komunikacie.

Pierwszy sklep polskiej sieci Piotr i Paweł powstał w 1990 r. z inicjatywy Eleonory Woś i jej synów Piotra i Pawła, przy ulicy Głogowskiej w Poznaniu. Główną myślą która im przyświecała, to stworzenie takich sklepów w jakich sami chcieli by kupować.

Sklepy Piotr i Paweł powstają w formacie supermarketów. Obecnie jest ich 147 supermarketów w całej Polsce. Sieć osiąga rocznie ponad 2 mld obrotu i obsługuje 5 mln klientów miesięcznie.  Piotr i Paweł jest znaczącym polskim pracodawcą, zatrudniając w centrali, sklepach i magazynach logistycznych (ma ich trzy) ok. 5 000 osób.

Firma rozwija także franczyzę i sklep internetowy.