Grześki startegicznym partnerem filmu

W wigilijny wieczór będzie miała miejsce premiera filmu "Grześki sami w domu". Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki.

W tym roku Polsat, poza filmem „Kevin sam w Nowym Jorku”, wyemituje historię inspirowaną kultową produkcją.

Tuż przed amerykańskim hitem, telewizja wyświetli polski film „Grześki sami w domu”, zainspirowany przygodami inteligentnego i niesfornego chłopca oraz jego rodziny.

Produkcja opowiada o przygotowaniach do świąt sympatycznej rodziny, znanej widzom z miniserialu „Grześki wracają do szkoły”.

W roli Grzegorza pojawi się Rafał Królikowski, synka Grzesia zagra Leopold Mikienko, mamę i żonę - Magdalena Stużyńska-Brauer, kolegę Grzesia – Olgierd Jaworski, a w policjanta wcieli się Borys Szyc. Tej sympatycznej rodzinie i jej gościom towarzyszą chrupiące wafelki Grześki.

Emisja filmu „Grześki sami w domu” odbędzie się 24 grudnia o godz. 19:30 – tuż przed kultową komedią „Kevin sam w Nowym Jorku”. Produkcja będzie również dostępna dla użytkowników multimedialnej platformy IPLA.

Film uzyska wsparcie reklamowe. Przewidziano kampanię wizerunkową, trafficową i displayową w Internecie, w tym działania na Facebook.com i YouTube.com. Za kreację i produkcję serialu odpowiada agencja Aldentro. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Joanna Hamdan 5804 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.