Polomarket rozwija markę własną

Polomarket wprowadza nową markę własną - Bacalis. Ponadto sieć poszerzyła asortyment o mrożone ryby i owoce morza kolejnej marki własnej - Master Fish.

- Rozwój marek własnych jest dla nas bardzo ważny. Sukcesywnie poszerzamy ich ofertę. Tym razem o produkty Bacalis i Master Fish, charakteryzujące się jakością i atrakcyjną ceną - komentuje Jarosław Brudnicki, dyrektor ds. marki własnej w Polomarkecie.

W ofercie marki Bacalis znajdują się bakalie. Są to m.in. rodzynki (3,19 zł za 200 g), prażone pistacje (12,99 zł za 200 g), płatki migdałowe (6,99 zł za 100 g), rodzynki sułtańskie (4,99 zł za 400 g), mieszanka bakaliowa (9,99 zł za 200 g), daktyle (3,99 zł za 100 g) czy suszona żurawina (5,79 zł za 150 g).

Pod marką własną Master Fish sprzedawane będą natomiast ryby i owoce morza, a wśród nich: mintaj w kostce (6,99 zł 400 g), filet z morszczuka (11,99 zł za 450 g), filet z mintaja (8,69 zł za 450 g), polędwica z mintaja (9,99 zł za 315 g), krewetki białe (11,99 zł za 100 g) i mieszanka morska (9,99 zł za 225 g).

Obie marki wyróżniają się - według operatora - nowoczesnymi oraz funkcjonalnymi opakowaniami. Okienko sprawia, że produkt jest lepiej widocznym, a czytelne napisy kontrastują z białym tłem. Ułatwia to identyfikację produktu na półce czy w lodówce i ma za zadanie przyciągać uwagę klienta. W ten sposób budowana jest również świadomość i rozpoznawalność marki.

To nie wszystkie nowe indeksy, które od niedawna można znaleźć w sklepach sieci. Asortyment Polomarketu wzbogacono też o marki Sielanka (czekolady), Conchador i Fruktonada (ciasteczka, wafle i inne słodkości), Na Szlaku Smaku (szeroka gama przypraw), Viana Intima i Lanna (produkty higieniczne), Povabe (gąbki do kąpieli), Go tove (dania gotowe) oraz Active Auto (płyny samochodowe).

Marka własna w Polomarkecie rozwija się już kolejny rok. Tylko w 2016 r. wprowadzono ponad 100 nowych indeksów w ramach kategorii artykułów suchych. W 2017 r. na sklepowych półkach pojawiło się 130 kolejnych, a wśród nich między innymi pieluszki dla dzieci „Bobo Boom” czy artykuły gospodarstwa domowego „UFO” i „Marysia”. Do 2018 r. ta liczba wzrośnie do 200.

– W tym roku rozpoczęliśmy również rozbudowę oferty marek własnych w kategorii produktów świeżych i ultraświeżych. Ogromny sukces odniosły cztery kategorie produktów fresh: „Zaczarowany Ogród” (warzywa, owoce i przetwory), „Mleczna Polana” (nabiał), „Rzeźnik Szymon” (mięsa i wędliny) oraz „Wypiekarnia i Ciachownia” (pieczywo i ciasta) – wymienia Jarosław Brudnicki.

Opracowując strategię private label, Polomarket ma na względzie też sezonowość produktów. W ten sposób jeszcze lepiej wpisuje się w bieżące potrzeby klientów.

- W nadchodzącym 2018 r. i w następnych latach zamierzamy wprowadzać kolejne produkty pod sztandarem marek własnych, które będą mogły konkurować z uznanymi brandami. W ten sposób zakupy w naszych sklepach będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla klientów – podsumowuje Jarosław Brudnicki.

Polomarket to sieć polskich supermarketów, budowana od 1997 r. Dziś liczy ponad 280 placówek na terenie całej Polski.

 

Katarzyna Pierzchała 2024 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }