Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Lech na zimę z limitowanymi puszkami

I kampanią.

Leszek Chmielewski tej zimy odwiedził Podhale. Zainspirowany górskimi krajobrazami, w tym sezonie prezentuje nowe puszki Lecha Premium z limitowanej edycji. Autorami zimowych projektów są młodzi graficy z południa Polski – Zuza Sadlik i Michał Adamiec. Kampania marki odbędzie się pod nazwą „Lech na Zimę”.

W ramach zimowej kampanii powstał także przewodnik po najciekawszych miejscach i atrakcjach Podhala, który będzie dostępny w wersji drukowanej i online na profilu Facebook Leszka. Zimowy spot będzie miał premierę w telewizji pod koniec grudnia.

Kampania „Lech na Zimę” wspierana będzie kampanią OOH, digital oraz PR. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Zenith (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania PR) i Cut The Mustard (Social i digital).

Joanna Hamdan 5799 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.