Zalando integruje się ze startupami

Zalando stworzyło dedykowaną platformę Zalando Build, umożliwiającą współpracę ze startupami, które zajmują się personalizacją doświadczeń zakupowych oraz dostarczaniem inspiracji modowych.

Na zdjęciu: Marc Lamik, head of partnerships Zalando

Swoje pomysły na współpracę z Zalando mogą zgłaszać również startupy z Polski oferujące rozwiązania z zakresu zakupów modowych, m.in. przymiarek, stylizacji i rekomendacji zestawów odzieżowych.

- Naszym celem jest połączenie wszystkich graczy, w tym także startupów, z branży modowej, integrując ich na jednej wielkiej platformie cyfrowej – mówi Marc Lamik, head of partnerships Zalando. – Partnerzy Zalando Build otrzymają możliwość powiązania swoich treści i doświadczeń z Zalando oraz dotarcia do milionów konsumentów w całej Europie. My natomiast rozwiniemy naszą działalność i zasięg, a dzięki współpracy ze startupami będziemy w stanie szybciej wdrażać i testować nowe produkty oraz usługi – podkreśla Lamik.

Do platformy Zalando Build dołączył już pierwszy partner – izraelski startup Bllush, który łączy zdjęcia największych influencerów, umieszczone w mediach społecznościowych, z produktami dostępnymi na Zalando.

Wszystkie części garderoby znajdujące się na zdjęciach zawierają linki przekierowujące do podobnych przedmiotów, które można kupić na platformie. To rozwiązanie będzie testowane w Niemieckim Domu Mody w dziale odzieży sportowej. W najbliższych miesiącach planowana jest również współpraca oraz pilotaż usługi z kolejnymi partnerami i lokalnymi sprzedawcami.

Zalando jest wiodącą platformą modową w Europie. Firma z siedzibą w Berlinie oferuje swoim klientom szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci z darmową dostawą i zwrotem.

Adresy internetowe każdego miesiąca generują ok. 200 mln odsłon, a w drugim kwartale 2017 r. - 70 proc.  pochodziło z urządzeń mobilnych, co daje prawie 21,2 mln aktywnych klientów na koniec kwartału. 

Ilona Mrozowska 2627 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }