Coca-Cola wprowadza do sklepów Carrefour "Napojowskazy"

"Napojowskaz" to interaktywne rozwiązanie, którego celem jest nawigacja klienta po kategorii napojów w sieci sklepów Carrefour.

Dzięki ledowej instalacji w alejce "Napojowskaz" ułatwia odnalezienie ulubionego napoju na sklepowej półce. Po wybraniu produktu na ekranie klient prowadzony jest do regału z napojem poprzez system rozbłyskujących świateł.

Wkrótce konstrukcje zostaną dodatkowo wyposażone w kinecta, co jeszcze bardziej zwiększy doznania i przyciągnie uwagę konsumentów.

„Napojowskaz” Coca-Cola dostępny jest już w sklepach Carrefour w czterech lokalizacjach: w Galerii Wileńskiej, Galerii Północnej i Arkadii w Warszawie oraz w Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu.

Za projekt odpowiada Agencja 4Frame począwszy od pomysłu, przez kreację aż po realizację. Rozwiązania interaktywne dostarcza Lemon&Orange.

Joanna Hamdan 12542 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.