Makro wspiera właścicieli sklepów Odido

Sieć hurtowni prowadzi cykl edukacyjnych spotkań Super Sklep, dedykowanych właścicielom tych sklepów.

W Polsce istnieje prawie 2100 sklepów pod marką Odido, należącą do Makro Polska.

Specjalnie dla tej grupy klientów sieć hurtowni organizuje od początku 2017 r. cykliczne spotkania w ramach cyklu Super Sklep podczas których odbywają się prezentacje ekspertów m.in. na temat trendów rynkowych w polskim handlu.

Wydarzenia miały już miejsce m.in. w Zabrzu, Kaliszu, Zielonej Górze, Warszawie oraz Opolu, a kolejne sieć planuje m.in. w Olsztynie.

Spotkania z cyklu Super Sklep są nie tylko okazją do integrowania sektora handlu tradycyjnego, ale też do celebrowania przedsiębiorczości wśród kobiet. W ramach projektu „Handel jest kobietą” Makro Polska wręczyło wyróżniającym się klientkom dyplomy w kategoriach „Kobieta działająca na rzecz lokalnej społeczności” oraz „Kobieta innowacyjna w biznesie”.

Makro Polska prowadzi również projekt, którego celem jest wprowadzanie w sklepach Odido tzw. kącików kawowych. W tym celu sieć dostarcza swoim klientom całościowe i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania.

Właściciele sklepów Odido mogą także brać udział w szkoleniach m.in. z zakresu win, serów i kaw w Akademii Inspiracji Makro. Wszystkie działania prowadzone przez sieć hurtowni mają na celu kompleksowe wsparcie właścicieli sklepów w codziennym prowadzeniu działalności, poszerzenie ich kompetencji biznesowych i wiedzy asortymentowej, a w efekcie dalszy rozwój sektora handlu tradycyjnego.

Joanna Hamdan 6816 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }