Dilmah partnerem Trendy Kolacji Makro

To cykl spotkań zainicjowanych przez sieć hurtowni, skierowanych do przedstawicieli branży HoReCa.

Trendy Kolacja Makro to cykl spotkań, których inauguracja miała miejsce wiosną tego roku.
 
Jesienno- zimowa edycja wydarzenia stanowi okazję do poznania najnowszych trendów w branży HoReCa.
 
Autorami dań ilustrujących trendy podczas dotychczasowych kolacji byli szefowie kuchni, m.in. Wojciech Harapkiewicz - szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju, Maciej Nowicki z Muzeum Pałacu Jana III w Wilanowie czy Piotr Apanel - szef kuchni w hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu.
 
Marka Dilmah jako partner wydarzenia przeprowadziła tea pairing, łącząc dania z wybranymi herbatami i pokazując, jak duży mają one wpływ na smak potrawy. Dodatkowo na gości czekały specjalnie przygotowane napoje według receptury Michała Oszczyka, menedżera centrum szkoleniowego Herbata i Kawa (Gourmet Foods) oraz eksperta marki Dilmah. Wśród propozycji znalazła się rozgrzewająca herbata wędzona z ciemnym rumem, sokiem jabłkowym i syropem z kwiatu czarnego bzu oraz napar z owocu dzikiej róży i kwiatu hibiskusa z dodatkiem konfitury z pomarańczy, cynamonu i płatków róży.
 
Jak dotąd w ramach jesienno-zimowej edycji Trendy Kolacji zorganizowane zostały trzy spotkania: w Warszawie, Wrocławiu oraz Krakowie.
Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.