Sieciom handlowym najlepiej współpracuje się z PepsiCo

Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych.

W badaniu FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 r., dziewiętnastu znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych.

Przedstawiciele wiodących sieci handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.

- Niezmiernie cieszymy się, że drugi rok z rzędu sieci handlowe doceniły współpracę z PepsiCo - mówi Paweł Gurgul, dyrektor generalny PepsiCo w Polsce. - Stale dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów handlowych poprzez dostosowywanie oferty PepsiCo i naszych działań trade marketingowych do ich potrzeb oraz zapewniając wysoką jakość naszej obsługi – dodaje.

W badaniu FMCG, Core Benchmark Set, PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę m.in. pod względem optymalizacji oferty produktowej pod kątem danej kategorii, dostosowywania działań trade marketingowych i promocyjnych

W badaniu firmy oceniane były przez następujące sieci handlowe: Auchan, Biedronka, Carrefour, Drogeria Hebe, Eurocash, Intermarche, Makro C&C, Piotr i Paweł, Rossmann, Super-Pharm, Tesco, Transgourmet, Żabka.

Zdjęcie: Photogenica

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.