Tytus, Romek i A’Tomek w kampanii Media Markt

W swojej komunikacji sieć po raz pierwszy sięga po postaci komiksów Henryka Jerzego Chmielewskiego.

Tytus pojawił się już w krótkich spotach telewizyjnych, zapowiadających start kampanii. W kolejnych filmach dołączą do niego jego komiksowi towarzysze. Oprócz spotów TV, na kampanię składają się spoty radiowe oraz działania w Internecie i social mediach. Trójka przyjaciół przejęła już narrację na fanpage’u marki na Facebooku.

W kampanii Media Markt legendarne komiksowe postaci po raz pierwszy zostały ożywione w jakości 3D, wkraczając w nowy wymiar rozrywki. Tytus, Romek i A’Tomek pokażą, jak fascynujące i ciekawe są nowe technologie, w jaki sposób mogą pomagać nam w codziennym życiu, ale też dostarczać przyjemności i unikalnych wrażeń.

W ofercie sklepów sieci znajdą się też albumy komiksowe z przygodami bohaterów stworzonych przez Papcia Chmiela, w tym wydawnictwa specjalne.

Media Markt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących produkty z zakresu elektroniki użytkowej. Media Markt oferuje także pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo. Obecnie sieć w Polsce liczy 63 placówki.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.