Biedronka rusza z koleją akcją charytatywną

Sieć wspólnie z Caritas Polska zachęca do podarowania dzieciom obiadu.

By pomóc potrzebującym wystarczy kupić w sklepach sieci pocztówki autorstwa Pawła Jońcy. Prace, nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu, są motywem przewodnim kampanii „Biedronka smakuje domem”.

Kolekcjonerskie pocztówki w cenie 1 zł każda, dostępne są w sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju. Dochód – 70 gr netto/szt. – ze sprzedaży każdej z nich zostanie przeznaczony na sfinansowanie posiłków dla dzieci.

- Unikatowy zbiór pocztówek jest jednym z elementów kampanii „Biedronka smakuje domem” hołdującej polskim smakom, które znamy z rodzinnych domów. To także okazja dla kolekcjonerów, którzy mogą nabyć wyjątkowe pocztówki, zaprojektowane dla sieci Biedronka przez polskiego grafika i plakacistę, Pawła Jońcę. Dodatkowo klienci, którzy wezmą udział w akcji, mogą wesprzeć dzieci, finansując im posiłki w świetlicach prowadzonych przez Caritas w całej Polsce. Ten aspekt jest jednym z istotnych filarów społecznej odpowiedzialności sieci Biedronka – podkreśla Anetta Jaworska-Rutkowska, odpowiadająca za CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.

Sprzedaż kolekcjonerskich pocztówek jest kontynuacją trwającej od 11 lat strategicznej współpracy sieci Biedronka z Caritas Polska.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.