Biedronka rusza z koleją akcją charytatywną
Sieć wspólnie z Caritas Polska zachęca do podarowania dzieciom obiadu.
Kolekcjonerskie pocztówki w cenie 1 zł każda, dostępne są w sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju. Dochód – 70 gr netto/szt. – ze sprzedaży każdej z nich zostanie przeznaczony na sfinansowanie posiłków dla dzieci.
- Unikatowy zbiór pocztówek jest jednym z elementów kampanii „Biedronka smakuje domem” hołdującej polskim smakom, które znamy z rodzinnych domów. To także okazja dla kolekcjonerów, którzy mogą nabyć wyjątkowe pocztówki, zaprojektowane dla sieci Biedronka przez polskiego grafika i plakacistę, Pawła Jońcę. Dodatkowo klienci, którzy wezmą udział w akcji, mogą wesprzeć dzieci, finansując im posiłki w świetlicach prowadzonych przez Caritas w całej Polsce. Ten aspekt jest jednym z istotnych filarów społecznej odpowiedzialności sieci Biedronka – podkreśla Anetta Jaworska-Rutkowska, odpowiadająca za CSR w Jeronimo Martins Polska S.A.
Sprzedaż kolekcjonerskich pocztówek jest kontynuacją trwającej od 11 lat strategicznej współpracy sieci Biedronka z Caritas Polska.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.