To pierwszy Empik w formacie Future Store we Wrocławiu a jednocześnie dziewiąty w Polsce. Mole Mole to nowy koncept w Grupie Empik, który miał swoją premierę w maju 2017 r. i aktualnie liczy dwanaście sklepów.
Grupa Empik zapowiada, że do końca 2017 r. sieć Empik wzbogaci się o 5 nowych salonów a Mole Mole o 6 kolejnych księgarni.
Nowy salon Empik w Centrum Handlowym Wroclavia o powierzchni prawie 540 mkw. jest zlokalizowany na poziomie 0. Klienci znajdą w nim ofertę produktów z dziedziny kultury i rozrywki oraz książki, płyty, filmy, gry multimedialne, prasę, artykuły kreatywne i artystyczne, papiernicze, zabawki, produkty edukacyjne, gry planszowe, puzzle a także bilety na różnorodne wydarzenia.
Future Store to koncept omnichannel – przenika się w nim świat realny ze światem online – między innymi dzięki stanowisku empik.com. W internetowym sklepie od razu można zamówić produkt, którego w danym momencie konsument nie znajdzie na półce, z bezpłatną dostawą do wybranego salonu. Na ekranie, w strefie „Nie przegap”, Empik prezentuje zapowiedzi spotkań autorskich w swoich salonach oraz zajawki najważniejszych i najciekawszych wydarzeń kulturalnych w całej Polsce, na które warto się wybrać.
Z okazji otwarcia klienci Empiku we Wroclavii będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej. Od 18 do 20 października na książki, muzykę i filmy będzie obowiązywać 20 proc. rabat.
Mole Mole to kameralna księgarnia o powierzchni niespełna 200 mkw. zlokalizowana na poziomie 0 Centrum Handlowego Wroclavia. Jest tu duży wybór tytułów z literatury polskiej i zagranicznej, biografie, reportaże, poradniki oraz tytuły dla najmłodszych czytelników. Klienci mogą swobodnie przejrzeć ofertę książkową i skorzystać z porady pracowników.
Dla wszystkich odwiedzających księgarnię w dniach 18-20 października Mole Mole przygotowało promocję: 50 proc. rabatu na drugą książkę.