Odido dołącza do Dnia Własnego Biznesu

Do akcji przyłączyło się 1500 sklepów tej sieci franczyzowej. Z myślą o nich Makro Polska przygotowało specjalne oferty, promocje, rabaty i gratisy.

Makro Polska wspólnie z firmą Unilever przygotowało promocję, w ramach której przy zakupie zestawów wybranych produktów właściciele sklepów Odido otrzymują gratis mleczka Cif.

Natomiast przy zakupie produktów Coca-Cola Zero Cukru dostaną zestaw naklejek i plakatów z Robertem Lewandowskim.

Na właścicieli sklepów sieci czekają także produkty marki Fine Life w promocyjnych cenach.

Dodatkowo wszystkie biorące w akcji sklepy Odido otrzymają specjalny pakiet materiałów promocyjnych do oznakowania sklepu oraz zostaną umieszczone na interaktywnej mapie na stronie www.dzien-wlasnego-biznesu.pl. Dzięki temu klienci mogą odnaleźć interesujące ich promocje i korzystać z nich w Dniu Własnego Biznesu 10 października aż do 14 października lub do wyczerpania zapasów.

Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest w 26 krajach na świecie. W Polsce organizowany już po raz drugi przez sieć hurtowni Makro Polska. 

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.