Na rynku pojawiła się butelka ułatwiająca precyzyjne nalewanie piwa

Butelka powstała dzięki współpracy Owens-Illinois z producentami piwa rzemieślniczych.

Niezwykłą cechą butelki jest asymetryczny kształt szyjki. Z jednej jej strony, między korpusem a otworem, biegnie przekątne połączenie. W zależności od obrotu i kąta trzymania butelki, nalewający ma wpływ na sposób, w jaki piwo wypełnia szklankę.

To rozwiązanie stworzone przez Owens-Illinois jest aktualnie stosowane przez browarników w Ameryce Południowej, a od jesieni butelki dostępne są w wybranych sklepach w Brazylii. W Europie Owens-Illinois bada potencjał rynku i sprawdza, czy europejscy browarnicy mogą być zainteresowani używaniem MyPour.

- Ta funkcja może być szczególnie interesująca dla mikrobrowarów i niszowych dostawców. Wiemy, że dla pasjonatów piw kraftowych i rzemieślniczych, picie piwa to rytuał. Dzięki kształtowi butelki MyPour i zmianie sposobu serwowania, to doświadczenie może być jeszcze głębsze – wyjaśnia Steffi Lenz, innovation project manager w Owens-Illinois.

Owens-Illinois to największy na świecie producent opakowań szklanych, z którego produktów korzystają największe firmy z sektora napojów i artykułów spożywczych. W 2016 roku przychody O-I wyniosły 6,7 mld dolarów. Spółka zatrudnia ponad 27 tys. osób w 78 zakładach w 23 krajach, a jej główna siedziba znajduje się w Perrysburgu, w amerykańskim stanie Ohio.

Joanna Hamdan 12901 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.