Posnania świętuje pierwsze urodziny

Ponad 13 mln klientów, 99,5 proc. wynajętej powierzchni, comiesięczny wzrost obrotów i najważniejsze branżowe nagrody - tak wyglądają wyniki Posnanii rok po otwarciu.

Rok temu, 19 października 2016 r., przez drzwi nowo otwartej Posnanii w ciągu jednego dnia przeszło 42 tys. gości. Dwanaście miesięcy później Posnania szczyci się rekordową liczbą ponad 13 mln odwiedzających.

– To był dla nas szczególny rok, w trakcie którego udowodniliśmy, że na wielkopolskim rynku było miejsce dla kolejnego projektu. Liczba klientów, ich zaufanie, systematyczny wzrost obrotów miesiąc do miesiąca oraz rosnąca odwiedzalność pokazują, że Posnania cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców Poznania i regionu – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – W ciągu dwunastu miesięcy osiągnęliśmy wyniki, które charakteryzują centra o ugruntowanej pozycji na rynku – dodaje.

W ostatnich miesiącach Posnania była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach branżowych, m.in. The European Property, CIJ Awards 2016, CEE Investment & Green Building Awards 2016, CEE Retail Awards 2016, a także ICSC Solal Marketing Awards. W 8. edycji PRCH Gala Awards Posnania zdobyła prestiżowy tytuł najlepszego nowego centrum handlowego roku.

Swoje pierwsze urodziny Posnania dedykuje klientom. Urodzinowy „długi weekend” rozpoczął się już wczoraj, 19 października. – Dzięki naszym klientom to był wspaniały rok dla Posnanii, dlatego postanowiliśmy wyrazić naszą wdzięczność i spełnić ich 365 życzeń – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor marketingu Posnanii.

– Wspólnie z najemcami przygotowaliśmy również wyjątkowe podziękowania dla wszystkich, którzy przez ostatni rok byli z nami – dodaje. Urodzinowy film można obejrzeć pod adresem: https://posnania.eu/event/156/dziekujemy-365-razy.

Na klientów czeka dodatkowo 150 nagród od najemców, 130 zniżek i rabatów, konkursy oraz liczne niespodzianki. Każdy, kto do 10 listopada zrobi zakupy w Posnanii za minimum 100 zł, będzie mógł odebrać kalendarz na 2018 r. – Nasz kalendarz ścienny to również doskonały organizer dla całej rodziny, w którym można zaplanować każdy dzień rok. Mam nadzieję, że unikatowe kreacje i zapisane w nim nietypowe święta będą towarzyszyć naszym klientom przez cały 2018 rok – mówi Agnieszka Juszkis.

Posnania to nowoczesne centrum, które łączy funkcje zakupowe i usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych. Znajdują się tu dwa sklepy wielkoformatowe: Carrefour i Leroy Merlin oraz ponad 200 butików – od marek popularnych, poprzez koncepty polskich projektantów, aż po marki premium.

Byliśmy na otwarciu Posnanii. Powspominać można tutaj: http://handelextra.pl/artykuly/193228,posnania-42-tys-klientow-w-cztery-godziny

Katarzyna Pierzchała 3192 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }