Tina Müller pokieruje siecią Douglas

Stanowisko dyrektora generalnego obejmie z dniem 1 listopada.

Tina Müller zastąpi na tym stanowisku Isabelle Parize, która pod koniec października rozstaje się z firmą, aby podjąć nowe wyzwana.

Do tej pory Tina Müller związana była z firmą Opel, gdzie pełniła obowiązki dyrektora ds. marketingu i zajmowała się strategią marketingową i digitalizacją, a także rozwojem portfolio produktów.

Przed podjęciem pracy w firmie Opel nowa dyrektor pracowała w sektorze kosmetycznym. Zajmowała stanowiska kierownicze w takich koncernach jak: L'Oréal, Wella i Henkel, gdzie zrealizowała wiele projektów marketingowych i sprzedażowych. Między innymi odegrała kluczową rolę w międzynarodowym rozwoju marki Schwarzkopf i pomyślnym wprowadzeniu na rynek marki kosmetyków do włosów Syoss.

- Cieszymy się, że Tina Müller zostaje nowym dyrektorem generalnym firmy Douglas. Ma imponujące osiągnięcia, szczególnie w strategicznym rozwoju i digitalizacji znanych marek. Chociaż marka Douglasa już cieszy się renomą, nadal ma duży potencjał, zwłaszcza wśród młodszych klientów - mówi dr Henning Kreke, przewodniczący Rady Nadzorczej Douglas.

Douglas jest wiodącą firmą w sektorze pielęgnacji urody w Europie. W roku finansowym 2015/16 roczna sprzedaż sieci wyniosła ok. 2,7 mld euro. Na polskim rynku Douglas zadebiutował w 2001 roku. Obecnie w naszym kraju sieć liczy 127 drogerii. Polska - obok Niemiec, Francji, Włoch, Holandii oraz Hiszpanii -  jest dla firmy Douglas jednym z kluczowych rynków.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.