Francuskie smaki i specjały w Carrefourze

Od 20 września do 2 października potrwa akcja French Touch, w ramach której klienci ponad 100 hipermarketów i supermarketów sieci będą mogli kupić francuskie wyroby w promocyjnych cenach.

Carrefour już po raz trzeci został partnerem głównym French Touch - kampanii współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski w Polsce.

Wśród produktów objętych promocją nie zabraknie tradycyjnych francuskich przysmaków – zarówno tych znanych, jak również mniej popularnych w Polsce.

W ofercie pojawią się m.in. specjały marki Reflets de France, w tym sery i wędliny produkowane według tradycyjnych, regionalnych francuskich receptur. W sprzedaży dostępne będą także produkty mięsne, ryby i drób, pieczywo, a także słodycze czy francuskie wina. Ofertę uzupełnią kosmetyki, ubrania oraz tekstylia.

Celem akcji jest przybliżenie kultury Francji, jej zwyczajów, kuchni i tajników francuskiego „La Belle Vie”.

Kampanię French Touch zwieńczy gala w Teatrze Wielkim w Warszawie, która odbędzie się 14 października, a jej główną gwiazdą muzyczną będzie Zaz. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i produktach.

Joanna Hamdan 13848 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.