Henkel zmienia formułę

Producent stopniowo wprowadza na rynek produkty pod marką Persil w nowej formule i zmienionych opakowaniach.

Producent zmiany zaczął od proszków i żeli. - Persil 360º Complete Clean pojawił się na rynku w kwietniu tego roku - przypomina premierę nowego żelu do prania Karolina Masłowska, brand manager marki w Henklu (na zdjęciu). Tłumaczy, że 360º Complete Clean oznacza optymalną kombinację składników aktywnych, które skutecznie usuwają zabrudzenia. Podkreśla, że to technologia najnowszej generacji. O tym, że proszki i żele zyskały nową formułę, informuje napis na etykiecie.

Podobna zmiana dotyczy teraz kapsułek. - Będą również zawierały wspomnianą formułę - informuje Karolina Masłowska. - Nowe opakowania kapsułek zostaną wprowadzone na polski rynek jeszcze w tym roku, a zmianie ulegnie cały asortyment - zapowiada. Zmienia się też kształt opakowań na bardziej obły, umożliwiający w większym niż dotychczas stopniu wyeksponowanie etykiety.

- Marka Persil jest od lat na polskim rynku liderem w kategorii uniwersalnych środków do prania, będąc zarówno liderem największego segmentu kategorii – proszków oraz najbardziej dynamicznie rozwijającego się segmentu żeli, umacniając również swoją pozycję w segmencie kapsułek - mówi. Przypomina też o limitowanych edycjach produktów pod marką Persil. W lecie była to linia Persil żel do prania Summer Stains Collection z formułą umożliwiająca skuteczne usuwanie typowo letnich zabrudzeń. - Dbając o tradycję marki planujemy również w tym roku kontynuację edycji limitowanej z czerwoną kokardą - „Wszystko co najlepsze od marki Persil” - w okresie świątecznym - zapowiada Karolina Masłowska.

 

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.