Hochland z certyfikatem VLOG
Na podstawie przeprowadzonego procesu certyfikacji obejmującego łańcuch dostaw, producent otrzymał pierwszy w sektorze mleczarskim w Polsce dokument na zgodność ze standardem VLOG.
VLOG został opracowany przez Niemieckie Stowarzyszenie Żywności bez Inżynierii Genetycznej – organizację, która od kilkunastu lat wyznacza standardy kontroli non GMO w łańcuchu produkcji żywności. Certyfikat jest powszechnie stosowany i wymagany przez największe niemieckie sieci handlowe (Edeka, Real, Lidl, Netto, Tegut, Norma) oraz producentów żywności. Logo VLOG jest uznawane i coraz częściej rozpoznawane również poza granicami Niemiec, m.in. w Holandii, Danii, Francji oraz w Polsce.
Łącznie, ponad 350 licencjonowanych producentów mięsa, mleka, mąki i miodu ma już ten certyfikat, a oznaczenie VLOG znajduje się na ponad 2000 produktów.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze