Hochland z certyfikatem VLOG

Na podstawie przeprowadzonego procesu certyfikacji obejmującego łańcuch dostaw, producent otrzymał pierwszy w sektorze mleczarskim w Polsce dokument na zgodność ze standardem VLOG.

Certyfikat VLOG dotyczy produktów pochodzenia zwierzęcego: jajek, mleka, mięsa. Ma również zastosowanie dla zbóż, warzyw i owoców. Jego posiadanie oznacza, że z procesu produkcyjnego firmy wyeliminowano wszystkie składniki, które mogą zawierać GMO. Produkty finalne są wolne od organizmów modyfikowanych genetycznie. Ponadto wykluczono również z cyklu karmienia zwierząt pasze, które mogą zawierać GMO.

VLOG został opracowany przez Niemieckie Stowarzyszenie Żywności bez Inżynierii Genetycznej – organizację, która od kilkunastu lat wyznacza standardy kontroli non GMO w łańcuchu produkcji żywności. Certyfikat jest powszechnie stosowany i wymagany przez największe niemieckie sieci handlowe (Edeka, Real, Lidl, Netto, Tegut, Norma) oraz producentów żywności. Logo VLOG jest uznawane i coraz częściej rozpoznawane również poza granicami Niemiec, m.in. w Holandii, Danii, Francji oraz w Polsce.

Łącznie, ponad 350 licencjonowanych producentów mięsa, mleka, mąki i miodu ma już ten certyfikat, a oznaczenie VLOG znajduje się na ponad 2000 produktów.

Joanna Hamdan 11969 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.