French Touch po raz trzeci

Kampania promująca francuskie produkty i firmy rusza 20 września.

Akcję organizuje Ambasada Francji oraz agencja Cryptone. Jej kulminacja przypada na okres od 20 września do 14 października.

W tym czasie w ponad 2 tys. punktów sprzedaży w całym kraju pojawią się promocyjne oferty przygotowane przez partnerów French Touch. Wśród nich są m.in. Lactalis, Bonduelle, Jacobs Douwe Egberts, Wyborowa Pernod Ricard, Materne, Bic, Tefal, Lagardere Travel Retail (sieci Relay i Inmedio), z mediów Eurozet oraz TVN Media. I Carrefour, którego sieć odgrywa znaczącą rolę w promowaniu francuskiej żywności. Sklepy tej sieci w dniach 20 września - 2 października zaproponują specjalną, promocyjną ofertę francuskich serów, wędlin, słodyczy, ale też artykułów tekstylnych i dla domu.

W czasie trwania kampanii French Touch na rynku pojawi się lifestylowy magazyn La Belle Vie w nakładzie 100 tys. egzemplarzy, z rabatowymi kuponami, dostępny bezpłatnie w wybranych punktach Inmedio i Relay.

W tym roku po raz pierwszy w historii święta Francji w Polsce odbędzie się także turniej Open De Golf French Touch Trophy.  Zakończeniem akcji będzie występ francuskich i polskich artystów w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, w tym m.in. kabaretu Lido de Paris. Show będzie transmitowane przez stację TVN.

Barbara Mikusińska 774 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.