Justyna Górecka-Siupik w Food Care

Z końcem sierpnia objęła stanowisko international marketing director w Food Care Group. Jest odpowiedzialna za marki napojowe.

Jest to nowo utworzona funkcja związana z ekspansją firmy na rynkach zagranicznych.

W Food Care Justyna Górecka-Siupik będzie odpowiadała za globalne strategie marketingowe wszystkich marek napojowych z portfolio firmy: Black Energy Drink, N-Gine, 4Move Isotonic oraz Frugo.

Jej pierwszym wyzwaniem było uruchomienie kampanii reklamowo-sprzedażowej marki Black Energy Drink w Bułgarii.

Górecka-Siupik wcześniej piastowała stanowisko creative marketing director w firmie OTCF, gdzie była odpowiedzialna za kreację marek 4F oraz Outhorn.

Joanna Hamdan 12153 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.