Polomarket: nie jesteśmy na sprzedaż

Zarząd sieci sklepów Polomarket stanowczo zaprzecza, jakoby sieć była na sprzedaż, co sugeruje ekspert z firmy doradczej A.T. Kearney, cytowany w środę 23 sierpnia przez jeden z portali branżowych.

- Nie byliśmy i nie jesteśmy zainteresowani sprzedażą naszej sieci – zdecydowanie podkreśla Michał Seńczuk, prezes zarządu Polomarketu (na zdjęciu). – Jestem bardzo zaskoczony tego typu wypowiedzią – dodaje prezes.

Jest to odpowiedz na sugestię, jakoby zarządzana przez niego sieć sklepów mogłaby być sprzedana hipotetycznym inwestorom, która padła wczoraj w artykule opublikowanym przez jeden z branżowych serwisów.

Polomarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, która zaczynała w 1997 r. od 27 sklepów. Ponad dwa lata temu firma podzieliła się – odeszła z niej wtedy grupa sklepów, które powołały do życia sieć Mila.

Dziś Polomarket liczy blisko 290 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. O sytuacji w sieci pisaliśmy ostatnio tutaj: http://handelextra.pl/artykuly/201047,polomarket-kontunuuje-remonty,

Katarzyna Pierzchała 4300 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.