Nowy dyrektor marketingu w firmie Politan

Po 13 latach Grzegorz Barszcz opuszcza stanowisko dyrektora marketingu obejmując pozycję wiceprezesa firmy. Marketingiem zarządza teraz Tarik Hassan.

 Od góry: Grzegorz Barszcz, wiceprezes zarządu;                  Tarik Hassan, nowy dyrektor marketingu w Politanie


 

 

 

Grzegorz Barszcz pracę w firmie Politan rozpoczął od stanowiska dyrektora sprzedaży, następnie był dyrektorem marketingu i dyrektorem ds. personalnych. W 2014 r. wszedł w skład zarządu firmy, a od stycznia 2017 r. pełni funkcję wiceprezesa odpowiadając m.in. za realizację strategii firmy, rozwój zasobów ludzkich i struktury oraz zarządzanie departamentem handlu i zasobów ludzkich.

Tarik Hassan, który został dyrektorem marketingu, pracował w wielu różnorodnych sektorach gospodarki, m.in. w branży samochodowej czy w obszarze elektroniki użytkowej. Zarządzał działami marketingu firmy na skalę globalną, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Do jego głównych zadań w firmie Politan należy rozwój portfela marek w ramach przyjętej strategii, a także - jak podano w komunikacie - intensywne poszerzanie kanału sprzedaży. 

Politan to polski producent artykułów gospodarstwa domowego oraz chemii gospodarczej. W portfolio firmy firmy znajdują się trzy marki. Gosia to artykuły do pieczenia, przechowywania oraz sprzątania m.in.: woreczki foliowe, folie aluminiowe, mopy, ścierki itp. Marka Amigo jest ekonomicznym odpowiednikiem marki Gosia. Natomiast pod marką Helios są produkty chemii gospodarczej oraz artykuły pielęgnacyjne do obuwia.

Barbara Mikusińska 766 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }