Barmańska rozkręci największą w Polsce domówkę

9 czerwca startuje nowa kampania marketingowa pod hasłem "Lepiej nie można zacząć".

Marka Barmańska inauguruje nową kampanię marketingową pod hasłem „Lepiej nie można zacząć…” i zaprasza na największą w kraju domówkę: Barmańska Big Before.

9 czerwca na terenie całej Polski w tym samym czasie odbędzie się 1000 zorganizowanych przez ambasadorów Barmańskiej imprez. Komunikacja wydarzenia prowadzona będzie na stronie beforebarmanskiej.pl oraz na funpage’u na FB.

Obecnie marka pozyskuje ambasadorów, którzy będą organizatorami Big Before. Każdy z nich otrzyma Before Pack z imprezowym niezbędnikiem, zawierającym m. in. folder z instrukcjami oraz zestaw inspiracyjny z opisem zabaw i zadań dla uczestników Big Before.

Kampania komunikacyjna „Lepiej nie można zacząć…” będzie prowadzona w mediach społecznościowych, a także w punktach sprzedaży.

Joanna Hamdan 14024 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.