Piotr i Paweł bez jajek "trójek"

Sieć dołączyła do grona firm, które deklarują rezygnację ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego.

- Cieszy nas bardzo rosnące społeczne zaangażowanie naszych konsumentów, które obserwujemy we wzrostach sprzedaży żywności bio, w tym jaj ekologicznych czy też z wolnego wybiegu - mówi Ewa Aleszyk-Kalinowska, dyrektor marketingu i komunikacji sieci handlowej Piotr i Paweł.

- Po przeanalizowaniu materiałów dotyczących nieetycznego traktowania kur w chowie klatkowym podjęliśmy decyzję o wycofaniu jaj klatkowych ze sprzedaży w naszej sieci do końca 2025 r. - deklaruje. 

Piotr i Paweł jest szóstą marką obok Biedronki, Lidla, Kauflandu, Aldiego i Netto, która oficjalnie zadeklarowała rezygnację ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego, tak zwanych „trójek”. Wszystkie sieci mają to zrobić właśnie do 2025 r.

Zdjęcie: Bank zdjęć Photogenica

Joanna Hamdan 14001 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.