PIH : sprzedaż w kwietniu bez zmian
W kwietniu 2017 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. wyniosła niemal tyle samo co w marcu br. - pokazują dane CMR.
Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw. średnie spożywcze 41-100 mkw., duże sklepy 101-300 mkw. oraz specjalistyczne alkoholowe.
CMR jest niezależną agencją badawczą specjalizującą się w badaniach danych transakcyjnych, które pobiera online z reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych. Badane są trendy sprzedaży całości asortymentu sklepów, zarówno produktów paczkowanych, jak i zmiennowagowych.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.