Smyk świętuje 40. urodziny

W związku z rocznicą sieć przygotowała promocje, które będą pojawiały się w sklepach i na stronie smyk.com do końca roku.

Specjalna oferta oznaczona urodzinowym logo, promocje, konkursy na Facebooku oraz atrakcje w salonach – to tylko niektóre niespodzianki, które sieć przygotowała z okazji urodzin. W dniach 12-14 maja Smyk zaprasza na weekendowe zakupy, podczas których wszystkie nieprzecenione produkty będzie można nabyć z 20-proc. zniżką. Oprócz tego aktualnie na profilu Smyka na Facebooku odbywa się konkurs zdjęciowy, w którym do wygrania jest 40 kart podarunkowych na zakupy w sieci.

Smyk powstał w Warszawie w grudniu 1977 roku, na miejscu Centralnego Domu Dziecka, w którym dwa lata wcześniej miał miejsce wielki pożar. Wtedy był to jedyny sklep o tak dużej powierzchni, przeznaczony wyłącznie dla najmłodszych. Obecnie pod szyldem Smyk działa 140 punktów na terenie całego kraju, a także sklep internetowy smyk.com. Sklepy działają również poza granicami Polski, a produkty marek własnych Cool Club i Smiki są dostępne także poza Europą.

Właścicielem Smyka jest fundusz Bridgepoint.

Joanna Hamdan 10763 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.