Visa zachęca klientów Żabki i i Freshmarketu do zakupów kartą

Do 16 maja trwa promocja płatności bezgotówkowych Visa organizowana wspólnie z sieciami Żabka i Freshmarket. Za płatności kartą Visa w jednym z ponad 4,5 tys. sklepów obu sieci, klienci otrzymają specjalne kody uprawniające do zakupu napoju lub lodów w promocyjnych cenach.

  - W 2017 r. kontynuujemy  współpracę z detalistami w celu popularyzacji płatności bezgotówkowych wśród konsumentów. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączyły sieci Żabka i Freshmarket - komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

- Liczymy, że nasza wspólna promocja zainteresuje konsumentów, którzy zamiast gotówki wybiorą szybką i wygodną płatność kartą lub smartfonem – dodaje.

Konsumenci, którzy chcą wziąć udział w promocji, muszą opłacić kartą Visa zakupy na dowolną kwotę w jednym ze sklepów sieci Żabka lub Freshmarket. W zamian otrzymają kod upoważniający do zakupu w cenie 1 zł puszki napoju Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Fanta pomarańczowa lub Sprite o pojemności 0,33 litra lub lodów – rożków marki Koral 110 ml o smaku śmietankowym, truskawkowym lub czekoladowym. Kod może zostać zrealizowany podczas kolejnych zakupów.

Nagrodzone zostaną również sklepy, w których najwięcej konsumentów skorzystało z promocji. Franczyzobiorcy sieci Żabka i Freshmarket, którzy w okresie trwania promocji przyjmą co najmniej 250 transakcji kartami Visa, mogą wygrać bony zakupowe o wartości 500 zł dla każdego nagrodzonego.

- Promocje realizowane z Visa cieszą się dużym powodzeniem wśród konsumentów i dlatego cieszymy się, że możemy ich zaprosić do wzięcia udziału w nowej zabawie. Tym bardziej, że napoje i lody proponowane w Żabkach za płatności kartą oferowane będą w naprawdę dobrej cenie – uważa Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. rozwoju usług w Żabka Polska.

Podkreśla on, że Żabka jako lider formatu convenience od lat rozwija pakiet usług dostępnych w swoich sklepach i promuje innowacyjne rozwiązania, które mają ułatwić klientom zakupy. - Dlatego chętnie wspieramy naszego partnera w promocji płatności bezgotówkowych. Liczymy też, że dzięki konkursowi dla prowadzących sklepy sieci Żabka i Freshmarket informacje o promocji nie umkną żadnemu klientowi – komentuje Tomaszewski.

Promocję wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa, na którą składają się działania w internecie, spoty reklamowe w stacjach radiowych oraz reklamy w kanałach własnych sieci Żabka i Freshmarket (m.in. nośniki BTL w sklepach). Do wykorzystania materiałów reklamowych wspierających promocję zostały zachęcone również banki-wydawcy kart Visa.

Kreację kampanii „Ciesz się wiosną z kartą Visa” przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

 

Katarzyna Pierzchała 5273 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.