To druga akcja organizowana w salonikach prasowych Kolportera wspólnie z PepsiCo i JuraParkami.

W tym roku Kolporter wprowadził jednak parę zmian. W ubiegłym roku akcja zaczęła się w lipcu, a bilety można było wykorzystać do października. W tym roku udział w promocji można wziąć już w maju, a bilety wykorzystać do 30 września.

Klienci, którzy kupią trzy napoje – Pepsi, Mirinda, 7Up lub Mountain Dew – o pojemności 0,5 l i zachowają paragon, otrzymają bilet do jednego z trzech JuraParków - w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim

Wartość każdego biletu to ok. 70 zł. Dzieci do lat 4 (urodzone nie wcześniej niż w 2013 roku) korzystają bezpłatnie ze wszystkich atrakcji dostępnych w ramach promocji w poszczególnym JuraParku.

Organizatorem promocji, która potrwa do 30 czerwca jest Stowarzyszenie Delta, koncern PepsiCo oraz Kolporter.